Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

Η Επιστροφή




Γεια Χαρά Παίδες !!!!!!!!!!
Ο Tuco γύρισε και ζει και πάλι ανάμεσά σας.
Δε θα δώσω ευχές για χειμώνες και τέτοια, αφού η ζέστη μας πάει ακόμα γαμιώντας. Απλά, εύχομαι να περάσατε όλοι όμορφα στις διακοπές σας και να γυρίσατε ανανεωμένοι :ρ...
Τώρα λοιπόν...
Ξεκινώ τη νέα σεζόν με ένα παιχνιδάκι στο οποίο προσεκλήθην από το Luthienάκι. Υποτίθεται ότι πρέπει να γράψω τα τραγούδια που με "ρίχνουν", αλλά για κάποιο λόγο αυτό το πράγμα σε μένα δεν πιάνει. Η σχέση μου με τη μουσική είναι τόσο δυνατή και τόσο...άσπιλη, που οτιδήποτε και να ακούσω- φυσικά, εξαιρουμένων των σκυλοτράγουδων, για τα οποία αδιαφορώ παντελώς- μου δημιουργεί σχεδόν πάντα θετικά συναισθήματα.
Αφού όμως πρέπει να παραθέσω ένα καταλογάκι- αλλιώς ποιος ξέρει σε τι βασανιστήρια μπορεί να με υποβάλλει κάποια που έχει μελετήσει τρελές ποσότητες κόμικς- θα έλεγα ότι τα κομμάτια που μου δημιουργούν κάποια περίεργη διάθεση είναι :

Samuel Barber: Adagio For Strings
Depeche Mode: Enjoy The Silence
Angels Of Venice: Nana

Loreena McKennitt: She Moved Through The Fair

Rammstein: Seemann

Mazzy Star: Fade Into You

Ennio Morricone: Falls (The Mission soundtrack)

Trevor Jones: The Last Of The Mohicans soundtrack

Portishead: The Rip

Dead Can Dance: The Wind That Shakes The Barley

Stereo Nova: Ο Εξώστης

Σταμάτης Σπανουδάκης: Τα Πέτρινα Χρόνια

Active Member: Λαβωμένο Ξωτικό

F.F.C.: Άδειο Σκηνικό

Τρύπες: Γιορτή

Διάφανα Κρίνα: Όλα αυτά Που Δε Θα Δω

Άνεμος: Γράφεις
Παπάζογλου Νίκος: Άυγουστος
Περίδης Ορφέας: Φεύγω


Ποιον να χώσω τώρα...ποιον να χώσω...Α!
Deadend Mind, Kleine Wolke, Surrealist...χωθήκατε :)))

Τα Λέμε !!!!!!!!!

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλώς τον άσωτο μπλόγκερ!

είσαι της ζωής μου γούρι
μες στον καύσωνα παγούρι


σκυλάδικο ασματάκι αφιερωμένο για να σε ρίξω λίγο, για να σ' εκδικηθώ για το χώσιμο ;ρ

Kleine wolke είπε...

Άντε και χώθηκα..τι θα καταλάβεις; πάω σπίτι να ακούσω μουσική να πάθω κατάθλιψη απ'αυτή και να απαριθμήσω τα τραγούδια-αφορμές.

όσο η deadend σου τραγουδάει το παγούρι να πω κι εγώ ενα που το άκουσα προχθές στο ταξί.
γκχχμμ...:
τα ματάκια σου με καιν γιατι είσαι μανεκέν.
:)))))

Καλώς ήλθες πίσω! :)

Loth είπε...

BRO...ΟΠΩΣ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΟΓΑΚΙ..ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΔΗΛΑΔΗΣ..ΚΟΨΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΩΝ ΜΟΙΚΑΤΕΤΟΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ 17 ΦΟΡΕΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΝΕ ΤΑ ΕΝΑ ΣΙΝΤΑΚΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙ?
ΝΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΟΥ!!!
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙΣ..
ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ ΤΟGETHER ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ..ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!;P
ΥΓ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ 360 ΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧ!

Ατθάνα είπε...

Refren! γύρισ' ο Τυ γύρισε ο Tuco ο θεοοοός! και είναι και πολυ δυνατοοοός, οέο κι είναι και δυνατοοοός! (φήμες...!!!!)
το κουπλέ το δουλεύω ακόμα...!!!
άντε επιτέλους!
γιατί το σοι όταν χτυπάει, χτυπάει αντάμα!!!!!!!! :))))

tuco είπε...

deadend mind:
...κι άμα μου το παίξεις μούρη
...θα σου χωσω εν' αγγούρι
(ναι, ναι, είμαι ΚΑΙ στιχουργός...)

μην το πάρεις προσωπικά...:ρρ
Φιλιά !!!!!!!!!!

Kleine Wolke: αυτός ήταν και ο σκοπός μου...:))
...κι αν είσαι όπως τα λεν'
...θα σ' το σκίσω το σουτιέν (για να συνεχίσω το στιχουργικό μου κρεσέντο...
Καλώς σας βρήκα !!!!!!!

Loth: μπορώ να πω όχι? μια αδελφή την έχω...δηλαδή έχω κι άλλη, αλλά δεν πιάνεται, είναι υιοθετημένη...:)))
ΥΓ. μόνο αν κόψεις τη γλώσσα...

karyatida: με κάνεις και κοκκινίζω ρε ξαδελφάκι. Εντάξει, ισχύουν αυτά, αλλά μην τα λες παντού. Κυκλοφορούν και κάτι γουρλοματάρες και δεν έχω όρεξη να με ξεματιάζουν πάλι...
ΥΓ. χιώτικο σόι...

Ανώνυμος είπε...

don't quit your day job

Surrealist είπε...

Tuco μας καλως ήρθες - επιτέλους
δεν θα γκρινιάξω
δε θα παραπονεθώ
θα σου πω μπράβο
θα σ΄ευχαριστήσω που με έβαλες στο παιγνίδι με τα τραγούδια

καλά ε είσαι σούπερ πως χειρίζεσαι τον λόγο περι της μουσικής και μουσικότητας και δεν το λεώ καθόλου ειρωνικά

είσαι μοναδικός και φίλος

πολλά φιλιά καλώς επέστρεψες

αμ πως σου είπα θα τα πούμε κάπου μεσοβδόμαδα

νόμιζες δε θα μπω να σ΄επαινέσω

χαχαχαχαχα αντε να δούμε τώρα τι θα κάνω με το blog-game

να το βάλω μαζί με τις ευχές

και ετοιμάσου να σε καλέσω στο game με τις ευχές :}}}}

Υ.Σ. το σχόλιό σου δίπλα έχει γράψει ανεξίτηλο!!!!

καληνύχτα καλέ μου φίλε σ΄ευχαριστώ!!!!

Surrealist είπε...

Και όπως σου είπα... έχεις προσκλησούλα :}

τη φιλία μου σ΄ευχαριστώ πολύ

εμ πως!!!!

Loth είπε...

XAXAXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EIΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ..ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΩ..ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Ανώνυμος είπε...

Τι νόμιζες? Εγώ (σε κάλεσα και) δεν θα σχολιάσω?...
1. Άντε! Καιρός ήταν! Έλα να μπαίνουν τα κεφάλια μέσα...
2. Μάλλον όσο γλυκιά, καλή κι ευαίσθητη κι αν προσπαθώ να το παίξω η διαστροφή του κομίστα δεν κρύβεται...
3. Σ' ευχαριστώ που απάντησες. Ξέρω πόσο ψυχοφθόρο, χρονοβόρο και επίπονο ήταν για σένα.
4. Τύφλα να 'χει ο Φοίβος! TUCO RULES ΡΕ!!!!!!!

Φιλούρες και μη χάνεσαι! :)

Roadartist είπε...

Καλως ηρθες..
Αγαπημενος ο αγγελακας..

Surrealist είπε...

Καλησπέρα Tucaki, υποθέτω όλα καλά
πέρασα όλα όμορφα

και πριν φύγω

μα επέστρεψες που είσα χαχαχαχα :}}}}

τη φιλία μου το ξέρεις πως αστειεύομαι

καλό βράδυ!!!!

Crazy Chef είπε...

www.mixpod.com και φτιαξτο να τ ακουμε το λιστονι...

Ατθάνα είπε...

η αέναη επιστροφή ταιριάζει καλύτερα!

φιλάκια πολλά :))

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ame_Triste είπε...

Wraies epiloges..
:)
Oso gia to sxolio sou sto blog mou...
ti na pwwwwwwww....
ANTRES!!!
Petamena lefta:PPpppp

Keep in touch!!