Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Παραμύθι...Hentai

" Η δόκιμη ιέρεια προχωρούσε με προσεχτικά βήματα μέσα στο δάσος. Κάθε λίγο σταματούσε και αφουγκραζόταν τους ήχους των νυχτόβιων ζώων. Τίποτα δεν πρόδιδε κάποια ανησυχία. Καλυμμένη από την κορυφή μέχρι τα νύχια με το σκούρο μανδύα της, κινούνταν σα σκιά ανάμεσα στα πελώρια δέντρα του πανάρχαιου δάσους.
Έφτασε στην άκρη ενός ξέφωτου και σταμάτησε. Κοίταξε με δέος προς το κέντρο του ανοίγματος. Εκεί, πάλλευκος κάτω από το φως της πανσελήνου, υψωνόταν ένας βωμός. Η ιέρεια πήρε μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησε προς τα 'κει.
Έφτασε στο βωμό και άρχισε να τον παρατηρεί. Δεν ήταν η πρώτη φορά που τον έβλεπε, αλλά ποτέ δεν είχε βρεθεί τόσο κοντά του.Ο βαθμός της στο αυστηρά γυναικείο τάγμα της λατρείας του θεού TUCO (το όνομα είναι εντελώς τυχαίο...)- θεού της γονιμότητας- δεν της επέτρεπε να πλησιάσει το βωμό, παρά μόνο να παρακολουθεί τις διάφορες τελετές από κάποια απόσταση. Αυτό όμως ήταν αποφασισμένη να το αλλάξει απόψε.
Άπλωσε τα χέρια της και άγγιξε τους ρούνους που ήταν σκαλισμένοι πάνω στο ακιλήδωτο μάρμαρο. Μπορεί για τις άλλες δόκιμες η σημασία αυτών των συμβόλων να ήταν άγνωστη, αυτή όμως δεν είχε αφήσει το χρόνο να περάσει ανεκμετάλλευτος. Μελετούσε κρυφά κάποια αρχαία απαγορευμένα βιβλία που είχε τυχαία ανακαλύψει σε ένα μυστικό θάλαμο μέσα στη μονή και είχε φτάσει στο σημείο να πιστεύει ότι μπορούσε να ξυπνήσει τον ίδιο το θεό- κάτι που δεν είχε προσπαθήσει καμία άλλη τον τελευταίο αιώνα.
Γονάτισε μπρος στο βωμό και σήκωσε τα χέρια της προς τον ουρανό. Τα χείλη της πήραν να κινούνται, οι λέξεις άρχισαν να βγαίνουν, στην αρχή διστακτικά, σύντομα όμως όλο πιο παθιασμένα και πιο δυνατά. Κατέληξε να ουρλιάζει τις λέξεις προς ένα μαύρο ουρανό, ο οποίος έμοιαζε σιγά- σιγά να αποκτά υπόσταση. Το στήθος της ανεβοκατέβαινε με δύναμη και κοιτούσε με διάπλατα ανοιχτά μάτια τη μορφή που σχηματιζόταν στον ουρανό...θεόρατη, πιο μαύρη και από το σκοτάδι, απειλητική. Μην αντέχοντας άλλο τον τρόμο, τίναξε τις τελευταίες λέξεις με όσο κουράγιο της είχε απομείνει και έπεσε μπρούμυτα στο έδαφος με τα χέρια απλωμένα, τα μάτια κλειστά και την ανάσα κομμένη.
Γύρω της η φύση ούρλιαζε κι αυτή. Ο άνεμος φυσούσε με απίστευτη δύναμη, τρομαγμένες κραυγές ζώων ακούγονταν από παντού...και μέσα σ' όλα αυτά, ένας ήχος οξύς, παραλυτικός...ένας ήχος βγαλμένος από κάποιον άλλο κόσμο...
...και ξαφνικά όλα σώπασαν. Απόλυτη σιωπή κυριάρχησε. Η δόκιμη έμεινε για λίγο στη στάση που βρισκόταν, για να το απολαύσει. Το μυαλό της βούϊζε ακόμα από το θόρυβο του ερχομού του θεού...του θεού...του θεού...
Άνοιξε γρήγορα τα μάτια της. Μπροστά της ο βωμός έλαμπε με ένα υπερκόσμιο βαθυκόκκινο φως. Σήκωσε το βλέμμα και...
Πάνω στο βωμό στεκόταν ο θεός TUCO, σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια. Ήταν ολόγυμνος και περιβαλλόταν από μία φλόγινη αύρα. Το σώμα του ήταν εκπληκτικής ομορφιάς. Μυώδες, γυάλιζε με ένα απόκοσμο μαύρο φως. Η δόκιμη έμεινε να το θαυμάζει...
-Ποιος τολμάει να με καλεί από τα δώματα μου? βρυχήθηκε ο θεός.
Η δόκιμη σηκώθηκε και κοίταξε το θεό στο πρόσωπο. Ήταν πολύ πιο άσχημος απ' ότι περίμενε. Μετά κατέβασε το βλέμμα της χαμηλότερα και σκέφτηκε ότι τελικά αυτό δεν την πολυένοιαζε.
-Εγώ η ιέρεια σου το έκανα αυτό, παμμέγιστε, αποκρίθηκε. Το όνομα μου είναι Blondie (αυτή η ταινία με έχει στοιχειώσει τελικά)
-Ελπίζω, αδαές πλάσμα, το μυαλό σου να είναι πιο έξυπνο απ' το όνομά σου. Τι ζητάς από εμένα?
-Ανήκω στο τάγμα σου και θέλω να σου δείξω την αφοσίωση μου.
-Και πως σκοπεύεις να το πετύχεις αυτό?, ρώτησε και μια λάμψη διαπέρασε τα κόκκινα μάτια του.
Η δόκιμη δεν απάντησε. Μόνο άφησε να γλιστρήσει ο μανδύας από πάνω της.
Το υπέροχο, κατάλευκο σώμα της διαγράφηκε στη νύχτα. Γεμάτα στήθη, μακριά πόδια, υπέροχη κοιλιά...και τα μάτια της...αυτά τα γκριζογάλανα μάτια της...
Ο θεός την κοίταξε και τεντώθηκε. Τα ρουθούνια του τρεμόπαιξαν, λίγο σάλιο έλαμψε στις άκρες των χειλιών του...
-Πλησίασε τέκνον μου, της είπε.
Η δόκιμη, αφού ψέλλισε μια ευχαριστήρια προσευχή, ανέβηκε στο βωμό. Τώρα ήταν πρόσωπο με πρόσωπο με το θεό. Χωρίς να πει τίποτα, γονάτισε.
...
...
(βάλτε λίγο τη φαντασία να δουλεψει, όλα εγώ θα τα κάνω?)
...
...
(ναι...ναι...ναι...ε, όχι...κιόλας?)
Τελείωσε μέσα της.
Ένα ποτάμι ενέργειας ξεχύθηκε από μέσα του και παρέλυσε τη δόκιμη. Ένα ατέλειωτο ποτάμι. Ο κόλπος της δόκιμης γέμισε και το σπέρμα ξεχύθηκε πάνω στο βωμό. Όπου ακουμπούσε, πράσινο γρασίδι εμφανιζόταν και πάνω σ' αυτό ξεπεταγόντουσαν χρυσά και λευκά άνθη ανείπωτης ομορφιάς.
Στο τέλος ο θεός ακούμπησε πάνω στην κοπέλα και έμεινε να βαριανασαίνει.
Αυτή κατάφερε με όμορφο τρόπο να τον σηκώσει από πάνω της και κατέβηκε από το βωμό. Ένα πονηρό χαμόγελο χαράχτηκε στα χείλη της...
Πήγε στο μέρος όπου βρισκόταν ο μανδύας της και τον ψαχούλεψε. Όταν σηκώθηκε ξανά, κρατούσε στα χέρια της ένα δερματόδετο, παχύ βιβλίο.
Κοίταξε προς το βωμό. Ο θεός είχε ξαπλώσει ανάσκελα και έδειχνε ανέμελος.
Άνοιξε το βιβλίο και έψαξε στις σελίδες. Όταν βρήκε αυτό που ήθελε, τα μάτια της έλαμψαν.
Με δυνατή φωνή, άρχισε να απαγγέλει.
Ο θεός τινάχτηκε. Μετά, διπλώθηκε στα δύο. Έπιασε με δύναμη το κεφάλι του και έσφιξε τα δόντια του για να μην ουρλιάξει από τον πόνο. Άρχισε να συστρέφεται πάνω στο βωμό σα δαιμονισμένος...και η δόκιμη συνέχιζε...
Τώρα ο θεός άνοιξε το στόμα του σ' ένα άηχο ουρλιαχτό. Γούρλωσε τα μάτια του και κοίταξε τη δόκιμη. Σήκωσε το χέρι του σε μια προσπάθεια ικεσίας, θέλοντας να την παρακαλέσει να σταματήσει. Αυτή όμως, άπληστα, συνέχιζε το έργο της.
Ξάφνου, όλα τελείωσαν. Επάνω στο βωμό δεν είχε απομείνει τίποτα.
Εκτός...εκτός από ένα μικρό κομμάτι φωτιάς. Η δόκιμη πλησίασε το βωμό, έπιασε τη φλογίτσα και την έβαλε με στοργή μέσα στη χούφτα της.
-Τώρα είσαι δικός μου. Δικός μου για πάντα, φώναξε και απομακρύνθηκε προς το δάσος γελώντας χαρούμενα.
Η αδαής..."


Αυτή είναι η επίσημη συμμετοχή μου στο πιο ενδιαφέρον μπλογκοπαίχνιδο που με έχουν προσκαλέσει. Ας όψεται το Luthienάκι.
...και επειδή υπάρχουν καλοί παραμυθάδες (με την καλή έννοια) στη "γειτονιά"...
Karyatida, Egggod και Surrealist...κάντε αυτό που ξέρετε να κάνετε καλύτερα.
Παραμυθιάστε μας...;))


ΥΓ. Υπάρχει και πιο hardcore έκδοση του παραμυθιού. Σύντομα κοντά σας σε όλα τα καλά sex shops...

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το ξέρω ότι το ξέρεις αλλά είσαι θεός!!

προσκυνώ
;)

Ανώνυμος είπε...

Μας καύλωσες πρωί πρωί... ;Ρ
Νομίζω ότι ανετότατα το παραμυθάκι σου θα μπορούσε να το έχει γράψει ο Αίσωπος (σε μία adult version βεβαίως βεβαίως)... :)))

Φιλούρες και καλημέρα!!!!

Loth είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Loth είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Loth είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Loth είπε...

ΡΕ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΡΕΛΛΟΣ????
ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΠΗΔΑΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΠΕΡΜΑ ΕΝΩ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...ΕΠΙΣΗΣ ΠΗΔΑΕΙ ΜΙΑ ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΒΥΖΙΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΟΓΑΛΑΝΑ ΜΑΤΙΑ?

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ...ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΑΜΟΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ, ΠΑΣΑΡΕΛΕΣ, ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ, ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΚΤΛ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΞΑΝΘΙΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΒΥΖΙΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΟΓΑΛΑΝΑ ΜΑΤΙΑ..ΕΠΡΕΠΕ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ ΕΔΩ???Ε?Ε?
ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΡΕ!
ΛΙΓΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ? ΛΙΓΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΤΟΣΗ ΔΑ?
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΥΓ.ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΑ ΔΙΕΞΟΔΙΚΗ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΗ ΣΠΑΣΑΡΧΙΔΩ ΘΑ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΤΗ ΣΕΙΡΑ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ -Ν- ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΑΓΝΩΣΤΗ"
ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ BRO!
ΟR SHOULD I SAY GOD TUCO!!!!

ΥΓ.2 ΕΧΜΜΜ..Ε....Ε..ΓΡΑΦΟΕΣΒΗΣΑ ΛΙΙΙΙΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ;PpPPpPPP

tuco είπε...

deadend mind: το ξέρω, εννοείται. Απλά μου αρέσει να επιβεβαιώνομαι...
"Πλησίασε τέκνον μου"...;)))

Luthien: ειδικότητά μου...;ρ
Ο Αίσωπος δε μπορούσε να γράψει στα παραμύθια του για ερωτικές περιπτύξεις μεταξύ των αγαπημένων του ηρώων...τα ζώα. Εγώ μπορώ...και μεταξύ ανθρώπων και ζώων, όπως έχω αποδείξει και στο παρελθόν...
Καλημέρα !!!!!!!!!!!

Loth: Συγγραφέας είμαι (??????!!!!) ότι θέλω κάνω με τους ήρωές μου. Θα μπορούσα να τον παρουσιάσω να κατεβαίνει με ένα δονητή καρφωμένο στον πάτο του άμα είχα κέφι...και αν είχα διαλέξει κάποιο άλλο τυχαίο όνομα...
όσο για τη μορφονιά, φαντάσου να την περιέγραφα σαν "κοντή, με μαύρα μάτια και μαλλιά και δύο πλάτες...:ρ". Ποιος θα διάβαζε την ιστρία μου τότε. Eίναι θέμα marketing...
ΥΓ. μόνο λίγο γραφοέσβησες? Χάρηκα και 'γω όταν είδα τον αριθμό των σχολίων, νόμιζα ότι αυτό το ποστ θα με κάνει διάσημο.

Loth είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗΗΗΗΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΕΜΕΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΩΣ ΚΟΝΤΗ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΛΑΤΕΣ???
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΡΦΩΝΑ ΤΟ ΔΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ!!!ΛΙΓΟ ΣΑΔΟΜΑΖΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕ ΧΑΛΑΣΕ!!!ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ;PPpPppPPpPPPPPP

ΥΓ.ΣΒΗΣΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΑΣ.
ΧΙΧΙ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Loth είπε...

KΡΑΤΑΕΙ ΒΑΖΕΛΙΝΗ... ΝΤΙΡΙΝΙΝΙ???
ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΠΙΠΑ!!!
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΤΟΟΟΟΣΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΔΕΡΦΟ ΡΕΕΕΕΕΕ...
...ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...
ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΠΛΟΧΕΡΗ!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Lion είπε...

Ηθικο διδαγμα: το σεξ με ψηλες ξανθες βυζαρουδες γκριζο-γαλανοματες σε φυλακιζει και σε σκοτωνει. Για το σεξ με κοντες μελαχροινες μικροβυζες καστανοματες δεν ξερουμε ακομα τιποτα. Tuco θεέ, περιμενουμε να μας διαφωτισεις επ' αυτου προσεχως.

Μα καλα, τι κολλημα κι αυτο με τον Blondie? Ειναι δυνατον να μην το εχεις προσεξει; Ο Blondie ειναι αντρας.

Υ.Γ. Η ιστορια ΠΟΛΥ καλη. Αξιος!
Σε αντιθεση με την πλειοψηφια των συν-σχολιαστων πιστευω οτι μια πιο adult version θα την χαλαγε.

Υ.Υ.Γ. Ξερω μια παρομοια βυζαντινη ιστορια απο τον 10ο αιωνα. Μια μορφονια καθονταν διπλα σ'ενα πηγαδι. Ξελογιαζε τα παλληκαρια που ερχονταν να πιουν νερο και μετα το σεξ τα πεταγε στο πηγαδι. Οχι Loth, το παραμυθι δεν μας λεει τιποτα για το χρωμα των μαλλιων και των ματιων της ;-) Παντως η βυζαντινη ιστορια τελειωνει αισιοδοξα: ο τελευταιος την αποκεφαλιζει μετα το σεξ και μπορει επι τελους να πιει νερακι ανενοχλητος ;-)

Υ.Υ.Υ.Γ. Μπορεις να με λες και Thingol ;-)

Loth είπε...

MISTER DRALION R U MESSING WITH ME????
KAΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....ΓΕΛΑΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ ΡΕ..ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΣΕΞ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΕΣ (ΠΟΙΟΣ? ΠΟΤΕ?...!!!!)!
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΓΕ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ...ΟΥΥΥΥΦ
ΥΓ.ΑΚΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΕΙ Ο ΑΚΑΡΔΟΣ....ΤΣ ΤΣ ΤΣ
;PpPPppPppPPp

Lion είπε...

Loth, πως σου περασε τετοια ιδεα; Εννοειται πως οχι. Ισα-ισα που στην πρωτη φραση δηλωνω αγνοια και ζηταω απο τον φιλο Tuco να με διαφωτισει επι του θεματος. Το παραμυθι για το ξωτικο του πηγαδιου δεν μας δινει πληροφοριες για τα χρωματα της, αυτο και μονο επισημαινω. Οπως βλεπεις, αθωα πραγματα τελειως. Καμμια διαθεση να σου παω κοντρα.

Στο θεμα των στατιστικων ειμαι μαζι σου - εντελως. Το χρωμα των μαλλιων ειναι το *τελευταιο* πραγμα που με ενδιαφερει στο σεξ, πιστεψε με. ;-) Εξ' αλλου, στην ηλικια μου και με την εμφανιση μου δεν εχω την πολυτελεια της επιλογης ;-)

Υ.Γ. Ε, οχι και ακαρδος. Λιγο νερακι ηθελε να πιει ο ανθρωπος με την ησυχια του ;-)

Υ.Υ.Γ. Κι εσυ με τον πρωινο καφε γραφεις σχολια ;-) Καλημερα.

tuco είπε...

loth: όποιος έχει τη σφίγγα, σφιγγεται...:ρ
Διακρίνω μια είρωνεία στα γραφόμενα σου? δηλαδή τι δε σου έχω δώσει απλόχερα? (μη σε μπερδεύει η δυαδική μου υπόσταση...θεός-αδελφός...)

dralion: μα που χάθηκες φίλε Δραλίωνα? Καταζητείσαι?

Επειδή συνήθως νταραβερίζομαι με μοντέλα, δε μπορώ να σε διαφωτίσω επί του θέματος. Θα πεταχτώ μέχρι το περίπτερο όμως, κάτι θα βρώ στο δρόμο που να αντιστοιχεί στα δεδομένα που έχεις θέσει, θα το δοκιμάσω και θα σου πω...:)

ΥΓ1. ο blondie ήταν άντρας...μέχρι που με γνώρισε...

ΥΓ2. ΜΙα πιο adult έκδοση θα χάλαγε την ιστορία, αλλά δε θα χάλαγε τα άνωθεν βρώμικα μυαλά...

ΥΓ3. με τόσο κόσμο που θα πήγαινε να πιεί νερό, εμένα γιατί με τη λέξη "πηγάδι" πηγαίνει αλλού το μυαλό μου? Θεωρώ ότι η ιστορία είναι εντελώς συμβολική...

ΥΓ4. έχεις κοινά με τον αυτο-αποκλεισμένο βασιλιά του Ντόριαθ?

Kleine wolke είπε...

Η απουσία σου βλέπω άξιζε τον κόπο, αυτό δα σου έλειπε μετά από δυο μήνες αποστιάς.
Να πω ότι ήταν κειμενάρα και υπέροχο και τα λοιπά ή σαν Θεός που είσαι-έστω και φυλακισμένος- το ξέρεις ήδη;
Φιλιά πολλά τθψο μου!!!

tuco είπε...

όλα τα ξέρω. Μέχρι και τι έκανες φέτος το καλοκαίρι...
Ευχαριστώ για τα καλά σου...γραπτά. Βέβαια έχω κουραστεί από τους διθυράμβους, αλλά δε βαριέσαι...
Φιλιά !!!!!!!!!!!!!!!

lee είπε...

Εισαι αρχηγος ρε Tuco! Υπερπαραγωγη το στόρυ, και σεξ και βια και σπεσιαλ εφεκτς.
Παντως η Λοθ πρεπει να μπερδευτηκε, ολα τα ειπες εκτος απο ξανθια, οποτε εμενα καπου αλλου πηγε το μυαλο μου ;)
Φιλακια!

Loth είπε...

@LEE:Η ΛΟΘ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕ ΑΠΛΑ ΕΙΔΕ ΜΑΚΡΙΑ...ΑΚΟΥΣΕΣ ΕΣΥ ΤΟ "ΘΕΟ" ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΞΑΝΘΙΑ? ΕΔΩ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ!!!ΑΚΟΥΣ? ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ...ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

@DRALION:ΕΙΣΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΣΥ! ΜΟΥ ΠΑΣ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ...ΧΜΜΜΜ..ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΓΙΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ!ΧΙΧΙΧΙ
ΥΓ.ΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΙΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΑ 7.30!!!!
ΜΑΑΑΤΣ

@TUCO:...ΑΠΛΟΧΕΡΑ????ΛΕΓΕ ΤΕΤΟΙΑ ΡΕ ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΜΙΣ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ..ΠΦΦΦΦΦΦΟΥΥΥΦ!

;PpPPppPPP

Ατθάνα είπε...

ξαδερφάκι τι να πω!
προσκυνώ...άχ κι έχω και τη μέση μου...!

είσαι μουρλοκομείο! τρανή απόδειξη ότι στις φλέβες μας κυλάει ίδιο αίμα!!

καληνυχτες :)))

Sanity Loss Era είπε...

Ωραιος θεος εισαι τρομαρα σου! Αφησες μια δοκιμη να σε παγιδευσει? Τς,τς,τς που να πιστεψει πλεον ο συγχρονος σκεπτομενος ανθρωπος,που?

naya είπε...

Ω ναι!Σας αγαπω θεε TUCO!Tωρα θα ειστε δικος μου για παντα!
τσίου!

sourgeal είπε...

Υποκλίνομαι στο θεό :Ρ Παρακαλώ να μη ρίξετε την οργή σας πάνω μας.. :Ρ

Αορατος είπε...

Xe.Τι κανεις ρε?Ωραιο το post.Ξερεις καμια φορα ο θεος δεν ειναι τιποτα αλλο απο .......

Υ.Γ. Χαρηκα που σου εγραψα ρε μου ελειψε.

Kleine wolke είπε...

next post please
είδες; δε σε μάλωσα :))

Ατθάνα είπε...

Περιττό να σου πω ότι...τώρα είδα την πρόσκληση!!!!!!!!!!!!
κάλλιο αργά παρά ποτέ!

φιλάκια ατομάραααα!