Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Σουρρεάλ Ερωταπαντήσεις...

Κλήθηκα από την Kleine Wolke, να συμμετάσχω σε ένα παιχνιδάκι που μάλλον με βγάζει έξω από τα νερά μου.
Νιώθω λίγο σαν την πρώτη αμοιβάδα, που της δώθηκε η επιλογή να βγει απ' τη θάλασσα και να ανέβει σε δέντρο.
Συνήθως εκεί που διαπρέπω, είναι ο κυνισμός.
Θα προσπαθήσω να τα συνδυάσω...
Φανταστείτε το σαν μια καινοτόμο ενέργεια προς την εξέλιξη του είδους μας... (ότι να 'ναι, έτσι ? απορώ ποιος διαβάζει αυτό το blog...)
Πάμε...

1. Γιατί κλαις?
Που χωρίσαμε, εσύ για όλα φταις...( του μέγα αοιδού, Σ. Γονίδη)

2. Γιατί δεν κλαις?
Γιατί, ευτυχώς, δεν ακούω Γονίδη.

3. Που είναι ο βάλτος?
Δίπλα στη μπάλα...Που ' ναι η μπάλα? οεο...

4. Ποιος και που είναι ο δεσμοφύλακας?
Το μυαλό μου...στην κεφάλα μου...

5. Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?
Είναι στο τέλος του μονοπατιού που μου λένε ότι θα με πάει στον παράδεισο...

6. Περιφρονείς κάτι?
Αυτούς που μας κυβερνούν. Κύριοι, δεν είσαστε οι αφέντες μας αλλά οι υπηρέτες μας...κοπρόσκυλα...[και δε μ' αρέσει να βρίζω :)))]

7. Θα ερωτευόσουν για πάντα?
Κάθε φορά...

8. Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης"?
Για να ζουν κάτι μεσάζοντες, που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι κριτική και sales management...ή πως στο διάολο λέγεται...

9. Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά απ' την προηγούμενη ερώτηση?
Ναι. Βάλε εξαγωγικά...

10. Do you remember revolution?
Έχει να κάνει με evolution? Που να θυμάμαι, μέσα σ' αυτή τη στασιμότητα...

11. Θα ανέβαινες σε ένα βουνό αν το επέβαλλε το ωροσκόπιό σου?
Έχω ένα πρόβλημα με την επιβολή. Μάλλον θα ανάγκαζα το ωροσκόπιό μου να ανέβει στο βουνό...

12. Θα σκότωνες τον παππού σου αν το τζάμι δεν έσπαγε απ' τον πάγο?
Καταραμένο LSD...[deja vu...(κάτι δικά μου)]

13. Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι?
Πάλι?

14. Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ' το νόμο?
Έχω κάτι ατομάκια-υψηλά ιστάμενους κατά νου...

15.
Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε τα μεσάνυχτα από την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν?
Νομίζω ότι χρειάζεσαι διαβατήριο πια, για την Αχαρνών. Οπότε, δε μπορώ καν να φτάσω εκεί...

16.
Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ?
Χέζει η αρκούδα στο δάσος? Άκου ερώτηση...η επόμενη παρακαλώ...

17. Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ' αστέρια?
Θα κοίταζες τα σαπισμένα μου δόντια αν σου έδειχνα μέσα τους τ' αστέρια?

18. Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος?
Μπα...απλά θα άδειζα την κύστη μου...

Αυτό ήταν...φιουουουουου.
Με κούρασε η ανακρισούλα. Ώρα για τους επόμενους συνήθεις-ύποπτους:
Karyatida, Surrealist ( στο στοιχείο σας)
Lee, Loth ( νομίζατε ότι θα γλυτώνατε?)

Άντε Γεια!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

Surrealist είπε...

Γλυκιέ μου και καλέ μου, Tuco, θα επιστρέψω αργά το βράδυ και θα σε μελετήσω... τώρα φεύγω - τρέχω !!

Σε φιλώ, ευχαριστώ για την πρόσκληση
τιμή μου να με έχεις φίλη και να με καλείς!!

Kleine wolke είπε...

(Τα ναρκωτικά την κάνανε τη δουλειά τους, χαχα!)
Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου tuco κι έχω να κάνω και το σχολιάκι μου.
Δεν σε γνωρίζω καιρό οπότε κρατώ τις επιφυλάξεις μου, πάντως δεν μου φαίνεσαι για κυνικό άτομο.Η απάντηση που έδωσες στο 7 μου δίνει μάλιστα την εικόνα του ρομαντικού (όχι του ρομαντικού όπως πολλοί το εννοούν συνώνυμου του φλώρου και ξεφτίλα)ανθρώπου, πολύ ευαίσθητου μάλιστα.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι βέβαια, δεν είμαι και σίγουρη οτι ο ρομαντισμός και ο κυνισμός δεν μπορούν να συνυπάρξουν ως κάποιο βαθμό μέσα μας,after all είμαστε πολυσύνθετα,πολύπλοκα όντα και δεν έχουμε μόνο μια όψη, πολλοί παράγοντες συνεπιδρούν πάνω μας για να καταλήξουμε σε μια συμπεριφορά ή μια στάση οπότε..οπότε..τελικά αυτό που θέλω να πώ, είναι οτι ο ρομαντισμός δεν αποκλείει τον κυνισμό οπωσδήποτε.Μπορούμε να είμαστε πολλά πράγματα εκ διαμέτρου αντίθετα μεταξύ τους και να είμαστε αληθινοί σε όλα αυτά.

Λοιπόν "βάζω εξαγωγικά", απλώνω το σεντόνι μου και φεύγω. Άμα στεγνώσει φώναξε :))))
Καλό απόγευμα tuco!!!

Surrealist είπε...

Φυσικά και ξαναπέρασα, ότι λέμε να γίνεται και βεβαίως πάω να δω τι θα κάνω με το παιγνίδι... μάλλον δεν θ΄απαντήσω σήμερα, διότι ουδείς θα καταλάβει... άστο για αύριο χαχαχαχα...

Τώρα για τις δικές σου απαντήσεις

μερικές όπως η 7 super

άλλες πιο πάνω και απο super...!!

Καλό βράδυ!

Ατθάνα είπε...

ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΟΟΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΣ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΟΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΟ ΟΟΟΣ!
ΟΕΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΟΟΣ!


:)))))))))

Ανώνυμος είπε...

Ψιτ! Πού 'σαι? Σού 'χω και συνέχεια... :Ρ

lee είπε...

λες να παιξω?....

Εϊ ψιτ! Το βραδυ Θα μαζευτουμε Χαλανδρι, RU coming?

Ανώνυμος είπε...

τώρα κατάλαβα τι είδαν τα μεγάλα και αμυγδαλωτά σου μάτια..
εγώ πάλι νομίζω ότι μάλλον μόλις μπήκες στα νερά σου να ξέρεις.
φιλι :)

tuco είπε...

surrealist: αύριο θα τις καταλάβει κανένας δηλαδή?
έχω τις αμφιβολίες μου...
Καλημέρα!!!!!!!!

kleine wolke: ανοιχτό βιβλίο είμαι, έτσι? μπορώ να πω ότι έχεις καταλάβει περισσότερα πράγματα για μένα από κάτι άτομα που με ξέρουν χρόνια...και νόμιζα ότι θα τα έβρισκαν σκούρα οι ψυχολόγοι μαζί μου. Άλλος ένας μύθος καταρρίφθηκε...
Πάντως όλος ο ρομαντισμός μου εξαντλήθηκε στη 16η ερώτηση :)))...
Πάω για καφέ...
...και μάζεψε τη μπουγάδα σου επιτέλους.
Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!

karyatida: ...είναι επίσημο αυτό ξαδελφάκι?
Θα ρωτήσω και την Pink Freud. Αν μου το πει και αυτή, πάω να παραδοθώ στο πλησιέστερο φρενοκομείο...
Καλημέρα!!!!!!!

luthien: σαν τον Ιακώβου νιώθω...
Καλημέρα!!!!!!!!!

lee: δε σου επιτρέπω να μην παίξεις ...
Καλημέρα!!!!!!!!

deadend mind: λες?
θέλω να ξαναβγώ, γαμώτο...
Φιλάκι...
Καλημέρα!!!!!!!!!

Kleine wolke είπε...

Χαχαχαχα! οκ οκ, μαζεύω τα σεντόνια και off i go :))
Καλημέρα! :)

Surrealist είπε...

Τuco σωστά το θέτεις... καλά κάνεις να έχεις τις αμφιβολίες σου... παρομοίως

δηλ. το ίδιο υποστηρίζω ¨}

ακόμα πιο αναλυτικά

υποστηρίζω το δίκιο σου :}} !!

Καλό απόγευμα!!!!

Crazy Chef είπε...

αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα οχι αλλο καρβουνοοοοοοοοοοοοοοοοο

Ατθάνα είπε...

1: Γιατί κλαίς;
-Γιατί γελάς;

2: Γιατί δεν κλαίς;
-Καλά ντε...να κλάψω τότε! Αααααααααααλυγμσνιφκλαψ!

3: Πού είναι ο βάλτος;
-Εκεί που είναι και ο άλτης του βήτα

4:Ποιός και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
-Εύκολο! Η θρησκεία! Παντού η πουτάνα...

5:Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
-Στο μαύρο σου

6:Περιφρονείς κάτι;
-Όλο και κάτι θα περιφρονώ...δεν έχω φτάσει ακόμα στο «υπεράνω»!

7:Θα ερωτευόσουν για πάντα;
-Κάθε φορά!

8:Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης";
-Εμ...για φράγκα;;;;

9:Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά απ'την προηγούμενη ερώτηση;
-Ναι αμέ, άμα είναι αφηρημένα μπορούν να κάνουν και εύκολα παρέα με τον Πικάσο!

10:Do you remember revolution;
-Στα ελληνικά παρακαλώ!

11:Θα ανέβαινες σε ένα βουνό αν το επέβαλλε το ωροσκόπιό σου;
-...αν το επέβαλλε;...γιατί τι είναι το ωροσκόπιο και επιβάλλει...μήπως ο δεσμοφύλακας που ψάχνεις;

12:Θα σκότωνες τον παππού σου αν το τζάμι δεν έσπαγε απ'τον πάγο;
-Εξαρτάται από το πόση φωτιά καίει στις άσπρες ρίζες της γιαγιάς.

13:Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
-Έλα μωρέ...καρτέρι...κρυφτό θέλει να παίξει! Φτου ξελευθεριά! Χα! Της την έστησα!

14:Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ'το νόμο;
-A priori με πριόνι από πριν.

15:Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε τα μεσάνυχτα από την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
-Πλάκα με κάνεις! Όλα αυτά στη στενή τα γράφω ρεεε!

16:Θα σκότωνες τον Μπούς αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
-Μπούςκωνε τα εκλεράκια jerk!...
-but...
-δεν έχει but! Ουστ παλιοΜπους πουστ!

17:Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ'αστέρια;
-Αν θες να δεις αστεράκια...

18:Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
-ΜΠΟΡΕΙ...ΜΠΟΡΕι...ΜΠΟΡει...ΜΠΟρεί...
ΜΠορεί...Μπορεί...μπορεί...
εεεεε...κάποιος να με τραβήξει πάνω...πάνΩ...πάΝΩ...πΆΝΩ...ΠΑΝΩ!
Αχ…να σαι καλά βρε ωροσκόπιο...μου χε στήσει καρτέρι η ζωή αλλά ευτυχώς η επιβολή σου έγινε σκοινί και με τράβηξε επάνω.
Να συστηθώ; Δεσμοφύλακας!