Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Κονσέρτο Για Keyboards-Πολυβόλα




Οι Hocico ήρθαν την προηγούμενη Παρασκευή στο Gagarin, μας πήραν τα μυαλά και φύγανε.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...

Εν αρχή, λοιπόν, ην οι Έλληνες "Inline.Sex.Terror."
Ο ήχος ? Απαράδεκτος...
Η Παρουσία ? Εντελώς poserάδικη, με την παρουσία μιας κοπέλας- ντυμένης στα vinyl- στα keyboards, που δεν ξεκόλλησε τα δάχτυλά της, σε όλη τη διάρκεια του set τους, από τα ίδια πλήκτρα...φουλ παραγωγική δηλαδή. Η μόνη που έσωσε την κατάσταση ήταν μια χορεύτρια που είχαν και που μόλις την είδα, φούντωσε μέσα μου η επιθυμία να γυρίσω σπίτι και να παίξω...Silent Hill.

Δεύτεροι, βγήκαν οι Hioctan.
Ο ήχος ? Μια χαρά...
Η παρουσία ? Αδιάφορη...εώς βαρετή (...και πολύ ασχολήθηκα μαζί τους).

Τέλος, οι Hocico.
Τι να πεις γι' αυτούς τους δύο Μεξικανούς...Γαμάτος ήχος, φοβερή σκηνική παρουσία από τον frontman, κάνανε τους πάντες να χοροπηδάνε στο ρυθμό τους. Οι τύποι, δίκαια είναι στην κορυφή του ebm.

Υ.Γ. Αυτό το ποστάκι είναι αφιερωμένο στην blogoπαρέα, που ξέρω ότι αυτή τη στιγμή που το διαβάζουν, βλαστημάνε την ώρα που δεν ήρθαν στη συναυλία...αλλά μην ανησυχείτε, θα σας τα πω όλα από κοντά (χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)

SEE YA!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

Lion είπε...

Καλησπερα,
τι ειναι το Silent Hill; ;-)

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους! Απάντησες στο καίριο ερώτημά μου...
Πήγαν 4 φιλαράκια απ' τη σχολή αλλά δεν το συζητήσαμε καθόλου κι ήθελα να μάθω. :)

ΥΓ #1: Τι μαλακία κι αυτή να χαντακώνουν τα πρώτα συγκροτήματα στον ήχο... Κι αυτά δεν έχουν ψυχή?... :(
ΥΓ #2: Κι εγώ τώρα Silent Hill πάω να παίξω. Ξυπνάς τον gamer μέσα μου... :Ρ

Φαίη είπε...

Επειδή εγώ δεν θα σε δω από κοντά αλλά καίγομαι να μάθω τί παίξανε κλπ, λίιιιιιγες περισσότερες πληροφορίες αν γίνεται παρακαλώ;

Αλλιώς...έχει κι αλλού πορτοκαλιές ρε! :p

Ανώνυμος είπε...

ωχ :ΡΡ

lee είπε...

ωχ δεν θα πει τιποτα!
Τι μας περιμενει αυριο..
:)))

Loth είπε...

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ....
ΚΑΘΙΚΙ-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....
;(

Crazy Chef είπε...

Γαμω το Βολο μου γαμω και τους τσαλικηδες και χατζηγιαννηδες που σκανε να παιξουνε εδω ....πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ.....

tuco είπε...

dralion: αυτό που παίζεις όταν βλεπεις μια ημίγυμνη χορεύτρια...
Κυριολεκτικά τώρα, η κοπέλα ήταν τόσο φρικιό, που μου 'ρθε πραγματικά να παίξω Silent Hill.

luthien: χωρίς να περιαυτολογώ, είμαι πραγματική πηγή γνώσεων και πληροφοριών...εγκυκλοπαίδεια σου λέω :))
Υ.Γ 1. απ' ότι έπιασαν τα μεγάλα αυτιά μου, μόνοι τους χαντακώθηκαν...
Υ.Γ 2. ετσ, ετσ...

φαίη: τι άλλο να γράψω ρε κοπελιά? οι τύποι σου λέω απλά ότι είναι γαμάτοι live. Αν παίξουν κατά τα μέρη σου, μην τους χάσεις...
Kisses!!!!!!!!

deadend mind: ναι, καλά...ασ' τα σάπια, σ' έχω καταλάβει...βαράτε με κι ας κλαίω...
Underworld Kisses!!!!!!!!!

lee: είδες? εγώ είμαι διακριτικός...άχνα δεν έβγαλα...
Kisses!!!!!!!!!

loth: μην ανησυχείς sis...θα 'ρθουν και στα μέρη σου έμαθα :)))) (ελπίζω να έπιασα το νόημα του μπινελικίου)
Dark Kisses!!!!!!!

CC: μάλλον στην επαρχία γουστάρουν ποιότητα...
Γεια Χαρά Σύντροφε!!!!!