Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Nan Valin



Επειδή οι γνώσεις μου γύρω από την Quenya ( γλώσσα των Υψηλών Ξωτικών του Tolkien) είναι περιορισμένες, παίρνω την πρωτοβουλία να τη "μιξάρω" με την κοινή γλώσσα των χαμηλών υπανθρώπων (βλ. γραμματοσειρά και θα καταλάβεις). Η άνωθεν προσπάθεια είναι αποτέλεσμα της πρόσκλησης σε μπλογκοπαίχνιδο από τις Roadartist και Surrealist.
Όσο για το περιεχόμενο του κειμένου...όσοι καταλάβατε, καταλάβατε.
Αιτήσεις για περαιτέρω διευκρινήσεις θα απορρίπτονται πάραυτα.

Για τη συμμετοχή στο παιχνίδι πρέπει να:
1) Γράψεις ΙΔΙΟΓΡΑΦΩΣ
2) Σκανάρεις ή να φωτογραφήσεις
3) Κάνεις post
4) Ειδοποιήσεις...Απαραίτητα στο τέλος του post να γράψεις:
για το http://autographcollectors.blogspot.com

Kleine Wolke, Luthien, Noesis...ήρθε η ώρα σας...

Γεια Χαρά !!!!!!!!!!!!!!!

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα σου το συγχωρήσω βέβαια που μ' έκανες να ψάχνω βραδιάτικα στο λεξικό για να καταλάβω τι εννοείς αλλά τέλος πάντων......
"Μη μ' ενοχλειτε, τώρα κοιμάμαι και για κανένανε δεν είμαι εδώ!" ;P Το 'χω καθόλου ή τσάμπα έψαξα???

Φιλούρες!!!!
(και μην ξεχνάμε το respect ;D )

Autographcollectors είπε...

Εμείς που δεν είμαστε καθόλου εξοικιωμένοι με τη γλώσσα των ξωτικών του Tolkien, θα περιμένουμε τη μετάφραση...
:)

Αλλά θα σ' ευχαριστήσουμε για την πρωτότυπη συμμετοχή στο ΙδιογράφΩς

Roadartist είπε...

...Δεν κατάλαβα τίποτα!! Με βοηθησε λιγο η luthien.. ευχαριστω που επαιξες! Respect βεβαιως βεβαιως.. χαχα καλημερα tuco!!!!

tuco είπε...

luthien: έψαχνες με αναμμένο το φως ?
γιατί είσαι, τουλάχιστον, 1 εκατομμύριο έτη φωτός μακριά...:ρρρ
Φιλούρες Luthienάκι!!!!!
ΥΓ. δε θέλω να σε αγχώσω αλλά, αν συμμετάσχεις στο παιχνίδι, περιμένω πολύ σπουδαία πράγματα από σένα, μιας και είσαι μια αρτίστα...με την καλή έννοια...

autographcollectors: ...και, όπως θα διαβάσατε ήδη, θα περιμένετε πολύ :)))
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία να τιμήσετε κάποιον από μας- πολύ σημαντικό, απ' ότι αντιλαμβάνομαι- με αυτόν τον τρόπο...
Respect!!!!!!!!!

roadartist:...και 'γω με τη σειρά μου να ευχαριστήσω την Luthien για την πλάνη που- σκοπίμως???- δημιούργησε.
Δε γινόταν να μη συμμετάσχω. Πιστεύω να έχεις καταλάβει πόσο σε υπολήπτομαι (πω ρε πούστη μου...σαν τον παππού μου μιλάω)
Πολλά φιλιά Αρτιστάκι!!!!!
ΥΓ. Σε πλάκωσε το στρώμα λίγο παραπάνω σήμερα, έτσι?...;)))

Ανώνυμος είπε...

Κατανοώ... ;*

tuco είπε...

Luthien: thanks a lot...
είσαι γαμώ τα παιδάκια...
Φιλιά!!!!!!!!!

Loth είπε...

NA TON "HALTA" ΠΑΡΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..
ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ...
ΧΙΧΙΧΙΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΜΑΑΑΤΣ BRO!

lee είπε...

Παντως βρισια εχει σιγουρα... ;)

Lion είπε...

Almien aran Tuco. I lelya asluntë arwa talainen. Véla apa Nárië.

Urulócë Rávion

tuco είπε...

loth: άμα θες, μπορείς και να τον halta μόνη σου...άμα είναι του εκλεπτυσμένου γούστου σου, φυσικά :))
Φιλιά Αδελφάκι !!!!!!!

lee: λείπει ο Μάρτης απ' τη Σαρακοστή? Είναι βασικό όταν ξεκινάς μια ξένη γλώσσα, να μαθαίνεις πρώτα τα μπινελίκια...έστω και στην ευγενική τους μορφή...

dralion: Φίλε, δεν παίζεσαι με τίποτα.
Πάνω που αγόρασα και 'γω τα απαραίτητα βιβλία και πήγα να το παίξω έξυπνος, έπεσα πάνω στη μετεμψύχωση του Tolkien...απίστευτο.
Φαντάζομαι ότι μέχρι και η γραμματική σου είναι σωστή. Το λέω αυτό γιατί πραγματικά δε βγάζω νόημα χρησιμοποιώντας μόνο το λεξικό. Άσε που μου "λείπουν" κανα-δυο λεξούλες..."aslunte" π.χ...ή το "Ravion"...
Το μόνο που ίσως έχω καταλάβει σωστά είναι ότι θα τα πούμε μετά τον Ιούνιο?...:((
Respect and Respect and Respect and Respect...!!!!!!!!!!!!!!
ΥΓ. αν έχεις κέφι στείλε με κανα email τη μεταφρασούλα...

Loth είπε...

ΧΙΧΙΧΙΙΙΙΙ...MΠΑ BRO! ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ..
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Lion είπε...

Καλημερα φιλε Tuco,

σε παρακαλω μη με επαινεις τοσο πολυ. Κοκκινιζω και το κοκκινο δεν μου παει καθολου ;-)

Η γραμματικη και το συντακτικο στην πιο πανω φραση μου ειναι σχεδον σωστα - οχι ομως τοσο, οσο θα ηθελα. Η ομορφια στην Quenya ειναι οτι μπορεις να κατασκευαζεις λεξεις, αν ξερεις τους χρονους κλισης και την ετυμολογια. Το λεξικο ειναι μονο το ξεκινημα, την ευχαριστηση θα την εχεις μεγαλυτερη, οταν αρχισεις να κατασκευαζεις δικες σου φρασεις.

Το asluntë ειναι συνθετη λεξη, γι' αυτο δεν την βρισκεις στο λεξικο. Δοκιμασε το as + luntë.
Το Rávion ειναι κι αυτο κατασκευασμενη λεξη, συμφωνα με τους κανονες της Quenya. Η ριζα της ειναι το Rá που σημαινει "βασιλιας" στα αιγυπτιακα. Η λεξη ειναι το δευτερο συνθετικο απο το νικ μου ;-)

Ειμαι στην Ελλαδα για μερικες μερες (στο πλοιο), γι' αυτο εγραψα οτι θα τα πουμε απο τον Ιουνιο και μετα.

Νασαι καλα.

Ατθάνα είπε...

χμμμ..."Χαλεπόν τό εύ γνώναι."...!

;)))))))))

Surrealist είπε...

Δεν είδα τι γράφεις, αλλά πως γράφεις...
Tucaki!!!! Καλέ μου Tuco - συγνώμη είμαι απαράδεκτη, μόλις τώρα ήρθα, αλλά έννοια σου, όταν θα έχω περισσότερο χρόνο θα έρχομαι επίσκέψεις κάθε μέρα :}}
στο blog :}}

Σ΄ευχαριστώ πολύ χχ !! Όλα καλά!!

Καλό βράδυ!!

Surrealist είπε...

A! Να μη ξεχάσω να σου πω, ότι το πάραυτα, πολύ του πάει... αστειεύομαι...
Νομίζω ότι είσαι εκπαιδευμένος να κρύβεις την παιδεία σου χχ!! Η οποία είναι θεωρώ και μην φέρεις αντίρηση, εξαιρετική...

Τα λέμε!!

tuco είπε...

dralion: δε μπορώ να πω ότι βελτιώθηκε τραγικά η μετάφραση μου πάνω στην πρόταση σου, αλλά κάτι άρχισε να γίνεται. Που θα μου πάει, θα την καταφέρω...
Καλά να περάσεις στη χώρα "λίκνο του πολιτισμού", όπως μας χαρακτήρισε ο τραγουδιστής των Madrugada και με έκανε να μειδιάσω θλιμμένα...
Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε...
RESPECT Φίλε!!!!!!!!!!

karyatida: ναι καλά...ευχάριστο το ευνόητο...;)))
Φιλιά Κ.!!!!!!!!!

surrealist: δε θα φέρω αντιρρήσεις γιατί είναι η καθαρή αλήθεια. Πως να το κρύψωμεν άλλωστε...
όσο για την αργοπορία, θα φροντίσω να τιμωρηθείς...πάραυτα...
Φιλιά Surrealistάκι!!!!!!!!!!!

Surrealist είπε...

Πάραυτα... :} μια καληνύχτα γλυκιέ μου φίλε :}
ευχαριστώ!

Surrealist είπε...

Parauta kai me latiniko;uw xaraktires... monon parauta
se filo-ola kala TucaKi!!!! Am... pos? Mono emena tha les Surrealistaki
xaxaxaxaxa xx!!

Ame_Triste είπε...

Εγώ δεν καταλαμπαίνει...

Ωστόσο βάλει μπλογκ σου αγκαπημένα γκιατί αρέσει πολύ!!

ΟΥΓΚ!!
¨***

Kleine wolke είπε...

Καθυστερημένα αλλά θα ανταποκριθώ! Οπωσδήποτε! :)