Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

No Pain...No Gain.





Ημερολόγιο...μούτσου Νο 2356/43 :
Ημερομηνία: 8η ημέρα του 5ου μήνα του αστρικού έτους 2008 μ.χ.
Τόπος: Gagarin 205
Event: Pain Live...

Η συναυλία ξεκίνησε με τους In Utero Cannibalism. American brutal death παιγμένο με μεσογειακό ταμπεραμέντο (και καλά...). Τα παιδιά παίξανε καμιά δεκαριά κομματάκια, απ' τα οποία τα δύο ήταν διασκευές σε κομμάτια των Dying Fetus και Cannibal Corpse. Μια χαρά ήταν. Έκανε και την πλακίτσα του ο singer. Του στυλ "ήρθατε που ήρθατε να μας δείτε...ευκαιρία να δείτε και τους Pain." Αρέσανε, αν κρίνω από τους βρυχηθμούς επιδοκιμασίας από το κοινό, στο τέλος...
Μετά εμφανίστηκαν οι Pain. Μπορώ να πω ότι ήταν πολύ καλύτεροι απ' ότι περίμενα. Επαγγελματίες οι τύποι, δεν έδειξαν να τους επηρρεάζει το γεγονός ότι δεν είχαν και πολύ λαό (κρίμα πάντως...ο ήχος τους κινείται σε "easy listening" μονοπάτια- για μας τους καμμένους τουλάχιστον. Αλλά θα μου πεις, που να πρωτοπάς με τις συναυλίες πια. Χρειάζεσαι δύο μισθούς για να δεις ότι σου αρέσει. Οπότε επιλέγεις...). Κάναν encore ξανά και ξανά και ξανά, μιλήσανε με τους fans και γενικά φάνηκε ότι πραγματικά το ευχαριστήθηκαν...όπως και εμείς.
Aυτό ήταν όμως...πάει. Σειρά έχουν τώρα κάτι Νορβηγόπουλα...Madrugada αν έχετε ακουστά.
Θα σας κρατάω ενήμερους γιατί ξέρω ότι τρελαίνεστε για κάτι τέτοια...:ppp

Γεια Χαρά!!!!!!!!!!!!!


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tuco ruuuuuuulez!!!!!!! XD
Άντε, πήγαινε και Madrugada να μου κάνεις ανταπόκριση κι από κει γιατί πάλι δεν με βλέπω να πηγαίνω (γαμώ τις διακοπές μου γαμώ! ΣΕ ΣΥΝΑΥΛΊΑ ΠΌΤΕ ΘΑ ΠΆΩ???)...

Αντί για φιλούρες σήμερα έχει HAILZ!!!!!! (μ' αρέσει να είμαι πάντα μες στο κλίμα :Ρ)

ΥΓ: Το βρήκα το site που σου έλεγα.
realitylapse.com
Μπες και πες μου. Αν δεν μείνεις ευχαριστημένος θα ρωτήσω πιο καμένους animeάκηδες από μένα για περισσότερα. ;)

Kleine wolke είπε...

Είχες εδώ και πόσες εβδομάδες στο navbar την αφίσα της συναυλίας.Ευτυχώς που τα παλικάρια έπαιξαν καλά(καλύτερα από ότι περίμενες),φαντάζεσαι να ήταν απογοήτευση σκέτη; Ποιός είδε τον tuco και δεν τον φοβήθηκε μετά! χαχα :) εχεις δίκιο πάντως για τις συναυλίες,45 και 50 ευρώ εισητήρια;;που ζούμε;.. (για μερικές ακόμα κλαίω τα λεφτά μου,σε άλλες ακόμα κλαίω που δεν κατάφερα να πάω. Και με μαύρο δάκρυ πρέπει να αποδεχτώ οτι δε θα μπορέσω να πάω madrugada :((((( oh,well..που λένε)
Καλημέρες! :)

Kleine wolke είπε...

Εισιτήρια όχι εισητήρια!
(εχω ενα κολληματάκι με τη σωστή ορθογραφία-πρέπει να είναι σωστή :Ρ)

Ανώνυμος είπε...

Madrugada; μπλιαχ! ;)

Loth είπε...

ΜΑDRUGADA E? NICE..ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ..
ΜΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!

Surrealist είπε...

Ήθελα πολύ να τους δω, αλλά ήταν δύσκολη μέρα... εκείνη και δεν μπόρεσα, είναι σα να ήμουν εκεί! Επειδή έχω ξαναπάει στον χώρο κ.τ.λ.
κατάλαβα ακριβώς την περιγραφή σου!!

Την καλησπέρα μου Tuco! :}

Thanx!

aggelika είπε...

Άρχισε η καλοκαιρινή "σεζόν" για τις συναυλίες κι ακόμα μια χρονιά είμαι άτυχη μου φαίνεται... Πέρσι με τους Placebo, φέτος με τους Madrugada! Πέφτουν μέσα στις πανελλήνιες οι άτιμοι!! Αν την κάναν το επόμενο Σάββατο από αυτό που έρχονται θα είχα τελειώσει και θα πήγαινα! Αν αυτό δεν είναι γκαντεμιά τότε τι είναι??? Τέσπα.. αφού θα πας στα "νορβιγόπουλα" περιμένω εκτενή αναφορά!! Και καλά να περάσεις!

tuco είπε...

luthien: έχεις και 'συ τα προβλήματα σου...σε συμπονώ.
Καλές Διακοπές!!!!!
ΥΓ. Καλό φαίνεται το site, με την πρώτη ματιά. Δεν ξέρω όμως και πόσο "αθώο" είναι, ώστε να κάνω τα downloads που χρειάζεται. Δεν υπάρχει κανένα μαγαζί στην Αθήνα που να ασχολείται με τέτοια πράματα ?
Φιλούρες !!!!!!!!!!!

kleine wolke: ...και απ' ότι μαθαίνω από έμπιστες πληροφορίες, σε πολλές από αυτές τις ακριβοπληρωμένες συναύλίες οι διοργανωτές μπαίνουν μέσα. Γιατί τις κάνουν άραγε? ξέπλυμα χρήματος?
ΥΓ. αν θες να μάθεις να γράφεις σωστά, ΜΗΝ μπεις στo blog του φιλτάτου Noesis. Κίνδυνος αποπληξίας...
Καλησπέρα!!!!!!!!!

deadend mind: ναι καλά...κάποιο πουλάκι μου είπε ότι θα μπεις τσάμπα...;ρρ

loth: ξέρω τι θα δούμε μαζί sis. Αλλά κρατήσου λίγο...μέχρι το Δεκέμβρη...(Anne Clark)
Φιλιά!!!!!!!

surrealist: αυτές οι δύσκολες μέρες...
you welcome surrealistάκι!!!
Καλησπέρες!!!!!!!

aggelika: κάποτε είχα πάθει τα ίδια. Έχασα τους Metallica γιατί την επόμενη μέρα έγραφα χημεία. Φυσικά, ούτε στις πανελλήνιες πέρασα...
Όσο για Madrugada, θα υπάρξει όσο πιο εκτενής αναφορά μου επιτρέπουν οι δημοσιογραφικές μου ικανότητες...οι οποίες, οφείλω να ομολογήσω, είναι περιορισμένες...
Καλώς Ήρθες Aggelika!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εμείς έχουμε κατεβάσει 1 - 2 φορές και φαίνεται εντάξει, αλλά δεν θέλω να σε πάρω και στο λαιμό μου... :)
Από μαγαζιά το Solaris στα Εξάρχεια, δίπλα στο Clip Art (ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ότι δεν θυμάμαι οδό αλλά όπου και να ρωτήσεις θα σου πουν). Είναι αρκετά ενημερωμένο αλλά αν αγοράσεις φεύγεις ολίγον τι χουφτωμένος....
Αν σε πιάσει κάτι μετά και θελήσεις να κοιτάξεις κάτι πιό dark (κυρίως από άποψη ατμόσφαιρας) πήγαινε και στο Relax Your Soul Comics, στο δρόμο του ΑΝ προς πλατεία. Δεν έχει manga - anime, ούτε ελληνικά comics αλλά γαμεί!

Πολλά φιλιά!!!

ΥΓ: Παρανόηση... Δεν είμαι διακοπές, μαζεύω λεφτά για να μπορέσω να πάω διακοπές... :Ρ

Roadartist είπε...

ε οχι και ξεπέτα βρε, δείξε κατανόηση..είμαστε σε φάση αλλοπαρμένη ... :(( Με συγχωρείς αν με παρεξήγησες.. Μουτς!!!

Αορατος είπε...

Μαααααααααλιστα.Ελα να μου καθαρισεις το παρμπριζ και θα σου δωσω ενα ταλαρο να πας να δεις αυτους τους πως τους ειπες.Αντε καλα κλοτσομπουνιδια να εχεις στην επομενη συναυλια.

Υ.Γ. Εχω και την στολη αμα ψηνεσε... ;))