Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Read Between The Lines


1. Δεν είμαι εκπρόσωπος του ανδρικού φύλου...(θα έγραφα, απλά, "δεν είμαι άνδρας", αλλά ξέρω κάτι ρεμάλια που θα σπεύσουν να το επιλέξουν αμέσως, χωρίς να διαβάσουν το υπόλοιπο κείμενο).
2. Ο πατέρας μου είναι Πακιστανός και η μητέρα μου Κογκολέζα, αλλά επειδή γεννήθηκα στη Σουηδία, βγήκα ξανθός με γαλάζια μάτια...ευτυχώς, για τις γυναίκες όλου του κόσμου...
3. Το αφεντικό στη δουλειά, είναι αδελφή...μου...
4. Παίζω σαξόφωνο σε ένα jazz-μπαράκι στην Πανόρμου. Όποιος θέλει, μπορεί να έρθει και να μη με ακούσει...

Τέσσερις προτάσεις...μία αλήθεια...ανακαλύψτε την...
Επίσημη συμμετοχή σe blogοπαίχνιδο, μετά από πρόσκληση της Luthien...
Deadend Mind...(καλά να πάθεις. Τι το 'θελες και τ' άνοιξες το ρημάδι πάλι?...:ρρ)

Γεια και Χαρά Παίδες !!!!!!!!!!

20 σχόλια:

Ατθάνα είπε...

να πω; να πω; :pPpPPp

Αορατος είπε...

Ευκολο......
Ειναι απλο,παντα ηθελες να εισουν αδερφη και γι`αυτο την εχεις κοντα σου.Στην δουλεια σου ας πουμε....
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Υ.Γ. Το 2 ειναι γαματο!!!!χαχαχαχαχα

Surrealist είπε...

Πράγματι δεν ξέρω τι να διαλέξω από τα 4 για αλήθεια, πάραυτα :}} θα διαλέξω... θα το σκεφτώ και θα ξαναπεράσω :}}

Καλό βράδυ καλέ μου Tuco!! Τα κατάφερες να με μπερδέψεις (σιγά που δεν θα μπερδευόμουν)

Να είσαι καλά, τα λέμε πάλι!!

Ανώνυμος είπε...

Sooo... Θα ήθελα πάρα πολύ να πω το 4 (τι γαμάτο!) αλλά πιο ρεαλιστικό μου φαίνεται το 3. Για τ' άλλα 2 δεν το συζητώ...

Φιλάκια!!!!!!!!!

Loth είπε...

ΞΕΡΩ ΛΕΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...
ΑΛΛΑ ΔΕ ΛΕΩ..
ΥΓ.ΘΑ ΣΚΑΣΩ..
ΥΓ2 ΝΑ ΠΩΩΩΩ?
;P

lee είπε...

Ηρθα στην Πανορμου, και δεν σε ακουσα :Ρ

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ το ίδιο αναρωτιέμαι! την επόμενη φορά που θα με καλέσεις σε παιχνίδι
1. θα σου κλεψω το κραγιόν
2. θα σου ξεριζώσω τις ξανθιές μπούκλες σου
3. θα ζητήσω απο΄την αδελφή σου να σ' απολύσει
4. θα σου φέρω το σαξόφωνο στο κεφάλι
;))

αυτή τη φορά όμως θα δεχτώ την πρόσκληση μετά χαράς

:)

tuco είπε...

karyatida: μου θυμίζεις το ανεκδοτάκι με τον Ιησού και τον Ιούδα..."εγώ κύριε? εγώ κύριε?"...:ρρ

noesis: ναι ρε γαμώτο. Σα να με ξέρεις χρόνια ρε γαμημένε...
ΥΓ. Τον παίρνεις...

surrealist: για να σε βοηθήσω, σε ότι έχει να κάνει με μένα, το πιο απίστευτο είναι πάντα και το πιο κοντινό στην πραγματικότητα...ναι...ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά...:)))

luthien: δηλαδή νομίζεις ότι ο χειρότερος εφιάλτης ενός αδελφού είναι η δική μου πραγματικότητα, έτσι? Πρέπει να ζω ένα δράμα...σνιφφφ...:))

loth: έχεις καμία σχέση με την άλλη "Ιούδα" αδελφάκι? για να ξέρω δηλαδή μέχρι που φτάνει αυτό το σόΐ...

lee: αν με άκουγες θα ήταν το περίεργο...:))

deadend mind: με προκαλείς? προβλέπω μαλλιοτραβήγματα...:)))

Καλησπέρα σε όλους !!!!!!

sourgeal είπε...

1. Καλό αυτό; Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι είναι οι άντρες.. ούτε τι είναι οι γυναίκες for what matters..

2. Αυτά είναι. Κι εμείς με πατέρα ξανθό δεν μπορούσαμε να πάρουμε καμιά τρίχα..

3. Ενδιαφέρον.. θα βγάζετε τα απωθημένα σας

4. Ποιοοοοο;;;; Κάνεις πλάκα;;; Λατρεύω τη τζαζ. Πεεεεεςςςςςςς

Ame_Triste είπε...

tha pwwwwww...tha pwwwwwwwwwwww..... to No 4..
den se xerw den me xereis kai den exw dei kanenan apo tous dyo mas na ypoferei...opote...
;)

ti eixame ti xasame..!
take care agaphte!

Athina*
(gia tous synbloggers!)

Loth είπε...

ΤΟ ΣΟΙ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΑΔΕΡΦΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
;P
MAAAAAAAAAAAAAATΣ

Kleine wolke είπε...

σηκώνει χεράκι-κουνάει υστερικά πέρα δώθε με δείκτη ανυψωμένο κι ανυπόμονο!να πω;! να πω;! να πω;!
χαιρετίσματα στο αφεντικό σου και προσοχή στα χρώματα που διαλέγεις για το κραγιον σου-ξανθιά με γαλάζια μάτια...μμμ..κάτι σε ανοιχτόχρωμο θα διάλεγα στη θέση σου :Ρ
Γεια σου ρε tuco!!!
:))))))))

Roadartist είπε...

το 4!!!! και ψεμα να ειναι αυτο θελω να βγει!!! :))) ΦΙΛΙΑ !!

Surrealist είπε...

Ακόμα το σκέφτομαι, έχω καιρό νομίζω :}}
πάραυτα θα ήθελα ένα από τα 4 να ήταν αλήθεια... δε θα σου πω ποιό? :}}

Τα λέμε πάλι... :}} xx

Φαίη είπε...

Χμμμμ....

Το 4.

Τι κερδίζω; :p

Surrealist είπε...

Κανονικά έπρεπε να διαλέξω το 2

το 1 δε παίζει , αμ έπαιζε δεν θα ήσουν Tuco :}

η λογική με στέλνει στο 3...

τελικά διαλέγω το 4 διότι αυτό θα ήθελα :} χαχαχαχα!!

Καλέ μου φίλε ψήφισα και περιμένω να με δω στους νικητές

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : καλά περίμενε :}}

Τη φιλία μου, να είσαι καλά!!

Surrealist είπε...

Α! Ξέχασα - πάραυτα να σου πω γιατί το 4 είναι που Σαξόφωνο παίζουν κυρίως στο Παγκράτι άντε και Πανόρμου

πάραυτα και πάραυτα

αν πάιζεις σαξόφωνο είναι ένα πολύ καλό αλλά δύσκολο όργανο

θυμ'αμαι για ασκήσεις σε ηθοποιούς (διαφραγματικής αναπνοής) δανειζόμουν από ασκήσεις όσων παίζουν πνευστά

Thanx!

Lion είπε...

Καλησπερα,

στο 1, μηπως λειπει η λεξη "τυπικος"; Δλδ. "δεν ειμαι τυπικος εκπροσωπος του αντρ. φυλου". Αν εισαι αντρας μεν αλλα οχι τυπικος εκπροσωπος, μου αρεσεις περισσοτερο απο πριν. Αν δεν εισαι καν εκπροσωπος .... χμμμ, θα αρχισω να εχω προβλημα μαζι σου (δεν συμπαθω τις γυναικες ;-) )

Το 3ο το απορριπτω. Ειναι πολυ μπαναλ.

Το 4ο κατι λεει, αλλα επειδη ειναι πολυ αληθοφανες, δεν θα το διαλεξω.

Απομενει το 2ο, το οποιο θεωρω την επικρατεστερη επιλογη για να ειναι αληθινο. Ετσι εξηγειται και το γιατι με αποκαλεσες blondie στην πρωτη μας συνομιλια ;-)
Κρινεις εξ ιδιων.
Πρεπει να αποκτησεις επειγοντως απογονους. Εμεις οι ξανθοι με τα γαλανα ματια οσο παει γινομαστε και σπανιοτεροι ;-)

Νασαι καλα

Υ.Γ. Μολις επεστρεψα ;-)

tuco είπε...

Λοιπόν παίδες...:))
Έγινε αυτό που ήλπιζα. Το 4 ήταν όντως αληθοφανές (dralion) αλλά περιείχε και τη μαγική λεξούλα "...να ΜΗ με ακούσει". Οπότε τζίφος...
Με λύπη στην καρδιά σας λέω ότι είναι το 3. Ναι, περιγελάστε με, πέστε ότι είμαι αξιολύπητος, αλλά είμαι υπάλληλος της αδελφής μου. Το εφιαλτικότερο σενάριο της ζωής μου- ίσως και της δικής σας, αν έχετε αδέλφια- είναι η πραγματικότητα μου. Αν δεν ξαναδιαβάσετε πια αυτό το blog, δεν πειράζει, θα σας καταλάβω. Ποιος έχει όρεξη να ασχοληθεί με κατώτερες μορφές ζωής...:(
Πάω να κλάψω...
Καλό Βράδυ σε όλους !!!!!!!!!

Ame_Triste είπε...

KOURAGIO!!
:PPpp